0

Pogosta vprašanja

Kolikšna je minimalna vrednost naročila?

Minimalna vrednost naročila – 25 evrov (brez stroškov dostave)

Na katere lokacije se izvajajo dostave?

Naša trgovina prodaja sadilni material, ki ga je mogoče dostaviti po celi Sloveniji preko kurirskih podjetij DHL ali DPD. Izbira kurirske službe je vaša. (podrobnosti o dostavi)

Od kod prihajate?

Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz,  ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48

Kako se obrnem na službo za pomoč in podporo strankam?

Če želite stopiti v stik z našimi operaterji, izberite najprimernejši način za vas: pošljite e-pošto na info@gradinamax.si Kontakt https://gradinamax.si/support. Kontaktirajte nas na spletni klepetalnici. Stopite v stik z nami na družbenih omrežjih: Facebook messenger, Instagram, WhatsApp, Viber ali Telegram.

Kako lahko plačam naročilo?

Naročilo je možno plačati: z gotovino, ob prejemu paketa z naročenimi izdelki. Na spletu, z bančno kartico. Tukaj boste našli več podrobnosti o dostavi in ​​plačilu

Kakšna je starost mladik in sadik?

Starost maldik in sadik je od 1,5 do 2 leti.

Kako je korenski sistem zapakiran?

Izdelki iz kategorij: »Okrasne rastline«, »Vrt in zdravje«, »Vinske trte«, »Iglavci«, »Trajnice« – bodo dobavljeni v lončkih tipa P9 (9x9 cm) ali C5. Sadilni material je dostavljen v vegetativnem ali mirujočem stanju, odvisno od sezone - le prejeti ga morate in presaditi iz lonca na stalno mesto. Koreninski sistem potaknjencev vrtnic, grmovnic in sadnega drevja ter jagodnih sadik je zapakiran v vlažen šotni substrat, obogaten z minerali in hidrogelom. Ta substrat bo zagotovil potrebna hranila za en mesec. Več informacij o garanciji kakovosti izdelkov in embalaže najdete tukaj.

Ali obstaja garancijski rok za sadilni material?

Da, nudimo garancijsko dobo za sadilni material – 90 dni. Več informacij o garancijah, ki jih ponuja spletna trgovina "GrădinaMax", najdete tukaj.

Kako lahko spremenim registrirano naročilo?

Za spremembe vašega naročila nas morate kontaktirati na nasldnje način: Pišite nam v spletni klepet. Pošljite e-pošto na: info@gradinamax.si Kontaktirajte službo za podporo: https://gradinamax.si/support

Kaj je "Moj račun"?

»Moj račun« – je vaš osebni prostor v spletni trgovini, kjer so shranjene koristne informacije. V "Moj račun" lahko: Spremljate zgodovino in status svojih naročil. Preverite zbrane bonus točke in njihovo veljavnost. Izdelke lahko dodate v "Moj vrt", da primerjate njihove lastnosti ali jih naročite pozneje. V razdelek »Promovirani članki« lahko dodate članke o vrtnarstvu in jih imate pri roki, ko potrebujete informacije. Podatke, ki jih želite prejemati v glasilu, izberete sami.

Kaj je "Moj vrt"?

"Moj vrt" – je virtualni seznam, kamor lahko dodate svoje najljubše izdelke, ki jih nameravate kupiti, a trenutno niso na zalogi. Možnost "Moj vrt" je v tem primeru zelo uporabna.

Kakšni so stroški dostave preko DHL-ja in DPD-ja?

Stroški dostave preko kurirske službe DHL ali DPD znašajo 8 evrov za naročila plačana preko spleta, za naročila z gotovino po povzetju pa znašajo stroški dostave 8 evrov. Ta pristojbina je fiksna in se ne spreminja ne glede na število paketov, njihovo težo in oddaljenost od naslova dostave.

V koliko dneh dobim izdelke?

Čas dostave s strani DHL ali DPD je 1-2 delovna dni od odpreme paketa.

Kakšne so zahteve za fotografije, ko se obrnem na službo za podporo in pritožbe?

Fotografije morajo biti jasne in kakovostne – na fotografijah morajo biti razvidne težave s prijavljenim sadilnim materialom. Velikost slike ne sme presegati 7 MB. Rastline morajo biti zlahka prepoznavne, poleg plastične etikete. Prosimo, pošljite fotografije trenutnega stanja obrata, fotografije, ki morajo biti posnete v trenutku, ko nam pošljete pritožbo. Fotografije, ki so zamegljene, zabrisane ali vsebujejo neoznačene rastline, ne bodo upoštevane. Že vnaprej se vam zahvaljujemo za upoštevanje pravil za oddajo pritožb. Slike, naložene prek drugih platform ali povezanih storitev, ne bodo sprejete in obdelane za rešitev pritožbe!