Spletna trgovina GrădinaMax sprejema naročila 24 ur na dan. Naročila se obdelujejo med 8:00 in 18:00 uro. Izdelki so pakirani in odpremljeni v rokih, navedenih v tabeli "Pogoji odpreme izdelkov".
Naročila za izdelke iz spomladanskega asortimana sprejemamo od 1. marca do 30. junija.
Naročila za izdelke iz jesenskega asortimana sprejemamo od 1. septembra do 30. novembra.
Naročila se obdelujejo med 8:00 in 18:00 uro. Semena, gobji micelij in podobni izdelki bodo odposlani dan po oddaji naročila.
Ni vam treba čakati tednov ali mesecev, da prispejo naročila, saj bomo združili in odpremili vsa vaša naročila, oddana pred in med sezono sajenja hkrati!
Vrsta izdelka |
Rok pošiljanja |
Semena, gobji micelij |
Čez celo leto |
Sadike jagod |
Od marca do novembra |
Sadno grmičevje in sadike "Vrt in zdravje" |
Od marca do maja; Od septembra do novembra; |
Potaknjenci vrtnic |
Od marca do maja; Od septembra do novembra; |
Cvetlične trajnice |
Od marca do novembra; |
Okrasne rastline |
Od marca do novembra; |
Iglavci |
Od marca do novembra; |
Čebulice jesenskega cvetja |
Od septembra do novembra |
Čebulice spomladanskega cvetja |
Od marca do maja |
Semena krompirja |
Od marca do maja |
Za odpremo in dostavo izdelkov bodo upoštevani naslednji vidiki - vremenske razmere in želje naročnika glede roka dostave.
Najmanjša vrednost naročila – 25 evrov (vključno s stroški dostave)
Telefonska naročila lahko oddate na telefonski številki 0359 801 300, ob delavnikih med 8. in 18. uro. Za oddajo naročila je potrebno našim operaterjem posredovati naslednje podatke:
Po prevzemu paketa s strani kurirske službe boste prejeli SMS sporočilo o odpremi naročila. Na dan dostave boste od DHL-ja ali DPD-ja (odvisno od kurirja, ki ste ga izbrali) prejeli sporočilo, v katerem boste obveščeni o času dostave in telefonski številki agenta, ki je določen za dostavo.
Poiščite želeni izdelek v iskalni vrstici.
"Kliknite na "Katalog izdelkov" in odprite želeno kategorijo izdelkov"
"Uporabite filtre na levi, da zožite kriterije iskanja."
Želeni izdelek naročite s klikom na gumb "V košarico".
Naslednji korak – zaključite naročilo (kliknite na gumb ZAKLJUČI NAROČILO) ali nadaljujte z nakupovanjem (kliknite na gumb NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM).
Ko ste izbrali vse potrebne izdelke in želite zaključiti naročilo, vstopite v nakupovalno košarico (kliknite na ikono, ki predstavlja nakupovalno košarico in količino vaših izdelkov).
Preverite nakupovalni seznam in uporabite znaka + in -, če želite spremeniti količino izdelkov v košarici.
V za to namenjeno polje vnesite promocijsko kodo (če je na voljo) in pritisnite zeleni gumb, vrednost naročenih izdelkov se bo preračunala.
Kliknite na gumb NASLEDNJI KORAK in izpolnite naročilnico s kontaktnimi podatki in podatki za dostavo. Izberite način plačila (gotovina ob dostavi ali bančna kartica) in se ne pozabite strinjati s pogoji poslovanja in politiko zasebnosti GrădinaMax.
Preostane vam le še klik na gumb ODDAJ NAROČILO.
Če se odločite za plačilo z bančno kartico, boste preusmerjeni na varno spletno plačilno stran, kjer boste lahko varno plačali z bančno kartico.
Po oddaji naročila vam bomo na navedeni e-naslov poslali potrdilo o registraciji le-tega s pripisano številko in vsebovanimi izdelki.
Če potrebujete dodatno pomoč pri oddaji naročila, nas kontaktirajte po telefonu ali neposredno prek klepeta. Nakupovalna mrzlica!
"Moj vrt" je košarica želja, kamor lahko dodate izdelke, ki jih želite, a se še niste odločili za nakup.
"Moj vrt" vam je v pomoč, če ste izbrali izdelek, vendar:
Dodajte želene predmete v razdelek "Moj vrt" in ko boste pripravljeni oddati naročilo, vam jih ne bo treba znova iskati. Vse je na dosegu roke!
V razdelek »Priljubljeno« lahko dodate katerikoli izdelek, ki vas pritegne in želite o njem izvedeti več kasneje.
Izbrani artikli bodo prikazani na vašem uporabniškem računu.
Po registraciji na spletni strani boste imeli koristi od virtualnega računa stranke ("Moj račun"), kjer bodo shranjeni vaši osebni podatki, zgodovina naročil in druge uporabne informacije za vas. Lahko boste:
Ko izpolnite obrazec s potrebnimi podatki, bo treba aktivirati Vaš uporabniški račun. Na e-poštni naslov boste prejeli sporočilo v katerem boste našli povezavo za aktivacijo računa. Odprite to povezavo in izkoristite prednosti, ki jih ponujamo registriranim strankam.
Postopek registracije se izvede le enkrat. Če ste katerega od svojih podatkov izpolnili napačno, ga lahko popravite v razdelku »Osebni podatki« v vašem uporabniškem računu.
Posebej za naše stranke smo razvili statusni sistem, ki se dodeli naročilu med registracijo, pakiranjem, pošiljanjem in dostavo. Ta statusa boste lahko preverjali in prejemali obvestila po e-pošti in SMS-u.
Novo – po zaključku naročila boste na vaš e-naslov prejeli sporočilo z obvestilom o registraciji vašega naročila. Če tega sporočila ne prejmete, to pomeni, da niste pravilno vnesli e-poštnega naslova ali pa vaše naročilo ni bilo sprejeto.
V procesu pakiranja – naročilo je bilo poslano v skladišče za pakiranje izdelkov..
Poslano – paket z naročenimi izdelki smo predali kurirski službi v dostavo. Ko bo Vaše naročilo prejelo ta status, Vas bomo o odpremi naročila obvestili po e-pošti in SMS-u.
Dostavljeno – izdelki so bili dostavljeni in vrednost naročila je bila plačana.
Preklicano – naročilo je možno preklicati, če niso vpisani vsi potrebni podatki za dostavo, naročilo ni potrjeno ali ga je kupec preklical po telefonu. Ko naročilo prejme status "Preklicano", vas bodo naši operaterji kontaktirali, da razjasnijo status naročila. Če je bil status podan pomotoma, bomo naročilo ponovno aktivirali in ga poslali na naslov, ki ste ga navedli.
Ko bodo izdelki odposlani na naveden naslov, boste o statusu dostave obveščeni s SMS-om. Obvestilo SMS boste prejeli, ko:
V sporočilu, ki ga prejmete od kurirske službe DPD/DHL, boste prejeli telefonsko številko določenega dostavljalca katerega boste lahko kontaktirali, in se dogovorili o podrobnostih dostave.