0

Podpora in reklamacije

Tukaj lahko oddate povpraševanje, obvestilo ali reklamacijo spletni trgovini GrădinaMax.

Vaši pritožbi bo dodeljena številka naročila in bo obdelana v najkrajšem možnem času. Vašo zahtevo bomo obdelali v največ 48 urah in se k vam vrnili z rešitevijo.

Kontaktirali vas bomo na telefonsko številko, navedeno v kontaktnih podatkih, da nam posredujete podrobnosti o nastali težavi in ​​pravočasno rešimo reklamacijo.

Za hitrejšo rešitev zahtevka oziroma reklamacije vam priporočamo, da pravilno izpolnite naslednja polja:

  1. Izberite temo, ki jo najbolje predstavlja težava, na katero ste naleteli;
  2. Prosimo, vnesite veljaven e-poštni naslov da prejmete naš odgovor;
  3. Navedite številko naročila;
  4. Podrobno opišite težavo, na katero ste naleteli;
  5. Priložite fotografije izdelkov z originalno etiketo, ki prikazuje neskladne vidike, ki so predmet pritožbe.

Na podlagi teh slik se bo določil način reševanja reklamacije.

Uporaba podporne službe je najučinkovitejši način povratne informacije. Prosimo, da to storitev uporabljate pravilno, da vam bomo lahko v najkrajšem možnem času pomagali in rešili morebitne težave. Hvala vam!

Priložite eno ali več datotek