0

100% garancija

Politika vračila

Po svojih najboljših močeh se trudimo, da ste z izdelki, kupljenimi v naši spletni trgovini, zadovoljni. Zato pošiljamo le sposobne izdelke, ki so dvakrat preverjeni pred pakiranjem in pošiljanjem. Obstaja pa možnost odstopanja med naročenim in prejetim izdelkom. Te situacije lahko nastanejo zaradi človeške napake, zato vam svetujemo, da preverite dobavljene izdelke. GrădinaMax močno priporoča, da paket(e) razpakirate in živi sadilni material navlažite takoj po dostavi s kurirjem. Pogoji za hranjenje živega sadilnega materiala v intervalu med prejemom naročila in trenutkom sajenja/saditve neposredno vplivajo na vstop v vegetacijo/optimalni razvoj naročenega izdelka/izdelkov. Zato je kupec dolžan pisno ali po telefonu obvestiti vse neskladne količinske ali kvalitativne vidike izdelkov, ki so predmet vašega naročila, v največ 72 urah od prejema pošiljke. Vsaka reklamacija, ki bo prekoračila ta rok, bo razglašena za neutemeljeno. Upoštevajte, da gre pri naročenih izdelkih za žive rastline, ki se lahko med transportom minimalno poškodujejo in v primeru, da niso posajene po navodilih, lahko odmrejo/ uvenjo. Če naletite na katero od zgoraj navedenih težav, prosimo, uporabite priloženo garancijo.

Garancijska doba je 90 koledarskih dni!

Če naletite na težave s kupljenim živim sadilnim materialom, nas kontaktirajte najkasneje v 90 dneh za zamenjavo izdelka. Morebitna obvestila, poslana po preteku tega roka, ne bodo upoštevana.

Rok za obdelavo poročila - 4 dni

Najdaljši odzivni čas in čas razrešitve  reklamacije je 4 dni. V tem intervalu bo Vaša reklamacija analizirana in sprejeta bo odločitev o zamenjavi reklamiranih izdelkov.

Odprema brezplačno - 0 dodatnih stroškov

V primeru zamenjave izdelkov bomo transport zagotovili mi. Živ sadilni material boste prejeli brez plačila stroškov pošiljanja.

Upoštevajte, da za zamenjavo reklamiranih izdelkov v prvi vrsti zadošča, da nam pošljete slike le-teh, ki prikazujejo prijavljeno neskladnost, z originalno etiketo in kopijo prejetega računa. Naši strokovnjaki bodo analizirali posredovane fotografije in če je res kakovost sadilnega materiala nezadovoljiva, izdelkov ni potrebno vračati! Če po pregledu fotografij naši strokovnjaki ugotovijo, da so izdelki uporabni, vendar jih kljub temu ne želite posaditi, jih je potrebno vrniti za zamenjavo ali vračilo denarja, točno v stanju, v kakršnem ste jih prejeli.

Nujni pogoji

Vaš zahtevek bo rešen, če:

1. Ste naročene izdelke, poslane po kurirju, prejeli najkasneje v roku 5 dni od dneva prejema SMS sporočila o odpremi.Stanje dostave lahko preverite na strani za sledenje kurirja z uporabo številke AWB. Vsak kasnejši datum prevzema izdelkov lahko negativno vpliva na stanje rastlin, zato garancijo ne bo možno uveljavljat.

2. Ste pisno ali po telefonu obvestili vse neskladne kvantitativne ali kvalitativne vidike izdelkov, ki so predmet vašega naročila, v največ 72 urah od prejema paketa/ov. 

3. Ste priložili slike reklamiranih proizvodov, posajenih v skladu s ponujenimi kmetijskimi tehnikami v paketu, skupaj z zapestnicami ali barvnimi oznakami in sliko računa, povezanega z vašim naročilom.

4. Ste reklamacijo in zahtevo za zamenjavo ste vložili v garancijskem roku – 90 koledarskih dni od prejema izdelkov.

Pred oddajo naročila se pozanimajte o lastnostih in zahtevah izdelka, ki ga želite kupiti.

V kolikor želite vračilo vrednosti izdelkov, nam morate neustrezen sadilni material vrniti v točno takšnem stanju, kot ste ga prejeli, preko kurirske službe DPD/DHL  s priloženo kopijo računa, v roku največ 14 dni od prevzema, strošek vračila izdelkov (po kurirju) pa nosi kupec. Po poteku 14 dni, vendar najkasneje v 90 dneh, po izteku roka, določenega z garancijo, poleg navedenega še zapisnik ustno, ročno napisan ali natipkana in vsebuje naslednje podatke:

  • Informacije o prodajalcu
  • Informacije o kupcu
  • Podrobnosti o vrnjenem izdelku
  • Zahteva za vračilo denarja

Ob prejemu izdelkov v naše skladišče se oceni stanje sadilnega materiala. V primeru, da ta res ne ustreza, bo kupcu vrnjena vrednost izdelkov v roku 14 delovnih dni od odločitve o vračilu, in sicer s poštno nakaznico na naslov ali na račun.

Garancija ne krije kalitve semen in čebulic!

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

Garancija ne velja, če so prijavljene težave posledica škodljivcev ali neugodnih vremenskih razmer (zmrzal, toča, suša, poplave ipd.).

Prav tako garancija ne velja, če niso bila upoštevana navodila za sajenje in nego ali če je bil sadilni material shranjen/zasajen/negovan v drugačnih okoljskih pogojih od zahtevanih.